Kayıtlar

bebeğimin 2.ayı etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

2. Ay: Yeni Bir Dünyaya Açılan Kapı

Resim
Ah, ikinci ay! İlk ayın o kaotik “Ne yapıyorum ben?” hissi biraz hafifledi, ama yerini başka sorular aldı. “Hala yeterince iyi miyim?” “Acaba bu sefer gaz mı yoksa gerçekten gülümsüyor mu?” İşte böyle bir aydayız. Sana anlatayım. İlk Gülücük: O Anı Hiç Unutmayacağım Bir sabah, yüzünde tam anlamıyla bir gülümseme belirdi. İlk başta, “Emin miyim? Yoksa yine gaz mı?” diye düşündüm. Ama hayır, bu defa başka bir şeydi. Gözlerimin içine bakarak gülümsedi. Birkaç saniyeliğine dünya durdu sanki. O an tüm yorgunluğum, uykusuzluğum uçup gitti. Yemin ediyorum, yüzüme bakan kimse 5 aydır deliksiz bir uyku uyumadığımı anlamazdı. Bu gülücüklerin, aslında beynindeki büyük bir gelişimin göstergesi olduğunu biliyordum. Artık bizi fark ediyor, duygusal bağlar kuruyor. Ama bu kadar bilimsel olmasına gerek yok; ben “Anne, seni seviyorum” dediğini düşündüm ve yetti. Uyku: Efsaneler ve Gerçekler Bana demişlerdi ki, “İkinci ayda uyku düzeni oluşmaya başlar.” Yalan! Düzen falan yok. Hâlâ bir yanda...